divendres, 2 de setembre del 2011

Adéu a L'amabilitat dels desconeguts: refundació del bloc

 

Amics i amigues,

He refundat el bloc en un altre servidor i n'he refinat els continguts (el nou bloc se centrarà molt més en el tema teatral). Així, doncs, deixo d'escriure a L'amabilitat dels desconeguts i a partir d'ara em podreu trobar a l'adreça següent:


Gràcies a tots els que m'heu seguit fins ara i, evidentment, us convido a treure el cap per La davallada d'Orfeu sempre que us vingui de gust.

Una abraçada i fins ben aviat,

Jordi

3 comentaris:

  1. T'has passat al wordpress, veig. Em sembla que jo també hauré de fer un pensament...
    Saps, m'agradava molt el títol d'aquest bloc; però molt. Williams 4ever!

    ResponElimina
  2. Ara mateix guardaré el teu nou blog a la lista de preferits!

    ResponElimina
  3. Gràcies, Matilde i David.

    Espero que el nou nom també t'agradi :-)

    Fins ben aviat!

    Jordi

    ResponElimina